برای دریافت  فایل "موج سوار" به صورت PDF که در 29 صفحه تهیه شده است  آدرس  ایمیلتون رو ثبت کنید و بعد روی گزینه پرداخت انلاین کلیک کنید تا مقاله به طور خودکار براتون ارسال بشه






                                       
مبلغ قابل پرداخت 1,280 تومان
                                                   
                   










فایل "پذیرش بیماری دوقطبی" به صورت PDF که در 27 صفحه تهیه شده است






                                       
مبلغ قابل پرداخت 1,470 تومان
                                                   
                   





 فایل "کفش دوقطبی" از  مجموعه راه کارها یی برای نگهداری صحیح  از بیماران دوقطبیه که حاصل  5 سال تحقیق و گلچین 90 کتاب روانشناسی و تربیتیه و به نظرم دونستن این مطالب برای خانواده هایی که  بیمار دوقطبی دارن واجبه

همراه گرامی در ابتدا از شما تشکر میکنم که قصد دارین به بیمار عزیزتان کمک کنید و این نشون دهنده روح بزرگ شماست

شاید که الان در حال خواندن این پست هستید مشکلتان این باشد که عزیزتان بیماری اش دوباره عود کرده و تن به درمان نمی دهد به جهت اهمیت این موضوع ابتدا به بررسی این مسئله می پردازیم


تذكر دادن به یك بیمار دوقطبی كه بیماریش دوباره عود كرده باید با مهارت خاصی صورت بگیرد و احتیاج به مهارت ارتباطی بالایی هست

 

در آخر روشی رو توضیح دادم که با کمکش میتونید بیمارتون رو یاری کنید تا داروهاش و مصرف کنه




فایل "کفش دوقطبی" PDF   به صورت مصور در 49  صفحه تهیه شده است



                                          
مبلغ قابل پرداخت 1,690 تومان
                                                    
                   







این فایل به صورت PDF در 6 صفحه تهیه شده است







                                       
برای رفاه حال کاربران عزیز تخفیف ویژه قائل شدم البته قابل شمارو نداره مبلغش میشه 500 تومان
                                                   
                   
باورش شاید برایتان سخت باشد، ولی اگر خودتان را دوست داشته باشید و این "دوست داشتن خود" در ناخودآگاهتان ثبت شود، آن وقت با شگفتی خواهید دید که یک سازوکار درونی شما را از هر چیزی که به ضررتان باشد برحذر می‌دارد. حتی وقتی کوچک‌ترین فکر منفی هم وارد ذهنتان می‌شود، زنگ‌های خطر را به صدا درمی‌آورد و منفی‌اندیشی‌ها را از شما دور می‌کند. دوست داشتن خود کار دشواری نیست؛ فقط کمی "همت" می‌خواهد. تمرین ساده‌ای که شرح آن را در ادامه مطلب می‌خوانید، کمکتان می‌کند تا با خودتان آشتی شوید. شروع کنید، معجزه‌ها در راهند!

محمود معظمی می‌گوید اغلب مشکلات ما ناشی از این است که "خودمان را دوست نداریم". این شاید خلاف تصوری باشد که اغلب ما داریم، اما واقعیت همین است. کسی که سیگار می‌کشد با این‌که می‌‌داند حاصل این کار کوتاه شدن عمر و ابتلا به انواع مریضی‌های سخت خواهد بود، آیا علتش جز این است که خودش را دوست ندارد؟ وقتی ما هوای شهرهایمان را آلوده می‌کنیم آیا دلیلی جز این دارد که با خودمان دشمنیم؟ وقتی زباله‌هایمان را در طبیعت رها می‌کنیم، جنگل‌ها را خراب می‌کنیم و جایش ساختمان می‌سازیم و با این کارهایمان دیگر گونه‌های زیستی را نابود می‌کنیم (که در نهایت ضررش به خود ما برخواهد گشت) آیا علتش این نیست که با خودمان آشتی نیستیم؟ ...و در نهایت، وقتی فکرهای منفی، حسادت، کینه، بدخواهی و... را به ذهنمان راه می‌دهیم و سلامت جسم و روانمان را به خطر می‌اندازیم، آیا نباید گفت خودمان را دوست نداریم؟ باورش شاید برایتان سخت باشد، ولی اگر خودتان را دوست داشته باشید و این "دوست داشتن خود" (با تمرین و مداومت) در ناخودآگاهتان ثبت شود، آن وقت با شگفتی خواهید دید که یک سازوکار درونی شما را از هر چیزی که به ضررتان باشد برحذر می‌دارد. حتی وقتی کوچک‌ترین فکر منفی هم وارد ذهنتان می‌شود، زنگ‌های خطر را به صدا درمی‌آورد و منفی‌اندیشی‌ها را از شما دور می‌کند. دوست داشتن خود کار دشواری نیست؛ فقط کمی "همت" می‌خواهد. تمرین ساده‌ای که شرح آن را در ادامه می‌خوانید، کمکتان می‌کند تا با خودتان آشتی شوید. شروع کنید، معجزه‌ها در راهند!

***

یک عدد تسبیح دستتان بگیرید و شب که می‌خواهید بخوابید، یک دور همراه دانه‌های آن بگویید: "من خودم را دوست دارم!" و وقتی به انتهای تسبیح رسیدید، دوباره دانه‌ها را یکی‌یکی حرکت بدهید و این بار بگویید: "من دوست‌داشتنی هستم!" بعد از این‌که با ۲ دور تسبیح زدن این جمله‌ها را گفتید، با دست خود بوسه‌ای بر گونه‌هایتان بگذارید و بگویید: "... جون، خیلی دوستت دارم!" (جای ... نام کوچک خودتان را بگویید، اصلا هم لازم نیست از خودتان خجالت بکشید! مثلا بگویید: سپیده جون، خیلی دوستت دارم!) صبح هم که بیدار شدید، قبل از بیرون آمدن از رختخواب، همین کارها را انجام بدهید. اگر امکانش را داشتید، در میانه‌های روز هم حداقل یک بار این تمرین را انجام بدهید. می‌دانید نتیجه‌اش چه خواهد بود؟ یک بار دیگر پاراگراف بالا را بخوانید!



برچسب ها : تمرینی ساده اما بی‌نهایت معجزه‌گر برای دوست داشتن خود , دوست داشتن خود , تمرینی ساده برای دوست داشتن خود ,

تبلیغات تبلیغات
تبلیغات
پربازدیدترین مطالب

کد پربازدیدترین